آنچلوتی: نگران هستم و باید سریعاً واکنش نشان دهیم؛

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: نگران هستم و باید سریعاً واکنش نشان دهیم؛

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: نگران هستم و باید سریعاً واکنش نشان دهیم؛

خستگی در نیمه دوم: "ما باید آن را آنالیز کرده و برای رفع آن تلاش کنیم. ما نیمه اول خوبی داشتیم، درست مثل آنوئتا، اما نیمه دوم خوب نبود."

ایکر هو شد [همه در ورزشگاه و از تلویزیون شنیدند]: "من صدای سوتی نشنیدم، نمی دانم که آیا او هو شده است یا نه، من روی بازی تمرکز کرده بودم و به تاکتیک ها فکر می کردم، نه آنچه که در سکوها رخ می دهد."

مشکل چیست؟ "ما جدیت و ریتمی که در نیمه اول داشتیم را از دست دادیم. برای شکست دادن اتلتیکو باید همانطور بازی می کردیم."

آیا بازیکنان در موقعیت های خاص بی حرکت می شوند؟ "ما تاوان اشتباهات کوچک خود را می دهیم، که در فوتبال طبیعی است. گاهی اوقات کار ها خوب پیش نمی روند و شما تاوان اشتباهات کوچک را می دهید. اتلتیکو دو موقعیت گل داشت که یکی از آنها حاصل کرنر بود. ما باید سریعاً واکنش نشان دهیم چرا که روز سه شنبه یک بازی بزرگ دیگر داریم."

آیا نگران هستید؟ "نگران هستم چرا که این شروع خوبی برای یک فصل محسوب نمی شود. خوشبختانه این تازه آغاز کار است، سال گذشته ما همین مشکل را داشتیم و مطمئنم که با سخت کوشی و انتقاد کردن از خود می توانیم آن را برطرف کنیم."

گل اول، مانند گل های آنوئتا: "وقتی توپ را در تیر اول از دست می دهید، دروازه بان آخرین فردی است که مسئول است."

واکنش: "بعد از گل ما خوب واکنش نشان دادیم و تلاش کردیم که در نیمه اول برنده مسابقه باشیم، اما در نهایت در نیمه دوم تاوان اشتباهاتمان را دادیم."

مشکل با سیستم: "ما مشکلی در سیستم و تاکتیک تیم نداریم، و فقط باید بازیکنان به این سیستم عادت کنند، اما این را می دانیم که مشکل از جدیت و نگرش ما در نیمه دوم نشأت می گیرد، درست مثل آنوئتا. این مشکل ربطی به سیستم بازی ندارد."

کروس، مودریچ و خامس در خط هافبک: "من تجربه زیادی در این مورد دارم، در میلان نیز پیرلو هافبک تهاجمی من بود. در اینجا نیز دی ماریا و مودریچ این نقش را داشته اند. من با بازیکنان با کیفیت به دنبال تعادل هستم و همین تفاوت ها را رقم خواهد زد."

تعویض آربلوا: "راموس یک مدافع مرکزی است، ما 15 دقیقه وقت داشتیم و من آربلوا را تعویض کردم چرا که کارت زرد داشت. او سخت و خوب کار کرد اما من فکر کردم که بهتر است تعویضش کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.